Zadig & Voltaire
Конфекцията е луксозна и скъпа, изработена от качествени материи. Брандът съчетава по изключително умел начин плетените си облекла с модерно рок излъчване. Някои модели се превръщат в емблема на марката – като плюшените ботуши например.
Първоначално дейността е изцяло насочена към жените, по-късно към мъжете и едва през 2006 г. се появяват и първите предложения за най-малките. Асортиментът се разширява, разработват се линии за аксесоари, чанти, обувки, часовници, оптични и слънчеви очила. През 2008 година се появява първата колекция Deluxe, както и независим музикален лейбъл с името Zadig & Voltaire Music.
Първият бутик отваря врати през 1996 година в Париж. След 2000 година марката се разпространява и в целия азиатски континент, от Корея до Китай. През 2006 година компанията навлиза в Хонконг, отваря врати на луксозни бутици в Лондон, Милано и Лос Анджелис. Основава две дъщерни дружества в Япония и Франция. До края на 2018 година Zadig & Voltaire притежава 56 търговски обекта и складове, включително 15 само в Париж.
Първият аромат на марката Tome 1 La Purete е лансиран през 2009 година и е унисекс. Уханието е дело на партньорска работа с компания за нишова парфюмерия Le Labo. В парфюмерията брандът се стреми да предложи отново нещо различно и ново, като винаги улавя границата между контрастни крайности. Парфюмеристи, които са създали ароматни композиции за бранда, са Nathalie Lorson, Michel Almairac, Aurelien Guichard, и Quentin Bisch.
Затвори