100% original product Баркод на продукта: 8011530002046

Dsquared2 е моден бранд в сферата на мъжкото и дамското облекло, обувната индустрия, аксесоарите и парфюмерията. Той е създаден от двама братя Прочети още...

Ориенталска цветна

Ароматна група: Ориенталска цветна

Категория: Продукти без опаковка, Дамски Парфюми БЕЗ ОПАКОВКА

Не е наличен
Цена : 47.00 лв.

Dsquared2 Want Pink Ginger е нова искряща и още по-пищна версия на първия аромат Want от 2015 година. Композицията се характеризира отново с интензивно излъчване на съблазнителни ванилови ухания, любопитно комбинирани с деликатни джинджифилови намеци, които този път са подчертани от нови плодови нюанси. Want Pink Ginger е дръзка и пикантна провокация към дамите, които търсят различни и нетрадиционни усещания. 
Уханието се разгръща с енергична смесица от ярки джинджифилови и цитрусови нотки, съчетани с екзотичен розов пипер и аромати на благородника сред плодовете – мангостин. Предизвикателното сърце е чувствено преплитане от изискани цветя и слънчево нероли. Финалът е изграден отново от хипнотична смесица между мадагаскарска ванилия и ванилия абсолю, която силно възбужда сетивата и трудно оставя някого безразличен.
Флаконът запазва формата на предишния модел, като този път ефектната капачка е с ярко розов цвят. 
Aurelien Guichard е създател на Want Pink Ginger.  

Връхни нотки: джинджифил, розов пипер, лимон, мандарина, мангостан

Средни нотки: нероли, хелиотроп, роза Дамасцена

Базови нотки: мадагаскарска ванилия, ванилия абсолю, дървесни нотки, кехлибарено дърво

Лансиран през 2016 година.

Напишете ревю

Внимание: HTML не се допуска!
    Лошо           Добро
delivery info
  1. Цената на доставката за България:
    Офис или автомат на СПИДИ:4.00 лева
    Офис на ЕКОНТ:4.50 лева
    Доставка до адрес със СПИДИ:4.50 лева
    Доставка до адрес с ЕКОНТ:5.50 лева
  2. При поръчка над 150 лева доставката е БЕЗПЛАТНА до офис на ЕКОНТ или СПИДИ.
  3. Срокът за доставка е от 1 до 3 работни дни след изпращане на поръчката (най-често на следващия работен ден).
  4. За поръчки на територията на град Пловдив цената на доставката е 3.50 лева и безплатна за поръчки над 100 лева и при взимане от магазина ни.
  5. Доставката се извършва чрез куриерските услуги на СПИДИ до вратата на клиента или до офис на ЕКОНТ от 09:00 часа до 18:00 часа през делничните дни и до 14:00 часа в събота. Доставки НЕ се извършват в неделя и официалните празници.
  6. Поръчката Ви се обработва и изпраща в рамките на 24 часа от понеделник до събота. При поръчка направена след 16:00 часа, тя обикновено се обработва на следващия работен ден.
  7. След обработване на поръчката Ви, ще бъдете уведомени по телефон или е-мейл за точната дата на доставката.
  8. Всички поръчки се изпращат с опцията "преглед", но не и тест.
  9. Всички поръчки се изпращат от наш собствен склад от България.
  10. Ако поръчате продукт/и със статус „2 – 5 дни“, то вашата цяла поръчка ще бъде изпълнена в рамките от 2 до 5 работни дни.
  11. За поръчка до всяка една Европейска държава, цената на доставката започва от 3.99 EURO и стига до 17.50 EURO. Периода за доставка е от 2 до 28 работни дни, в зависимост от държавата. За повече информация вижте тук.
  1. Връщане на закупена стока може бъде направена в рамките на 14 календарни дни след получаване на поръчката.
  2. Стоката се изпраща на адреса на фирмата в Пловдив, като разходите по транспорта до фирмата, се покриват от клиента, или може да бъде върната на място в главния ни офис.
  3. 100% възстановяване на парите се извършава по банков път, след като стоката бъде върната със стокова разписка (касова бележка) и проверена от наш служител, само при условие, че не е нарушен търговския вид или целостта на стоката (разкъсана опаковка, премахнати етикети и други) , в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.
  4. В случай, че плащането е направено с банкова карта, Възстановяването на сумата се извършва чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането, в срок от календарни 7 дни.
  5. При констатация на нарушен търговски вид или следи от употреба, може да бъде предоставена само частична компенсация.
  6. При липса на предварително уведомяване за връщане на стока, „Венера Козметикс“ запазва правото си да откаже рекламация.
  7. При спор, който не може да бъде решен съвместно с нашия онлайн магазин, може да се обърнете към сайта на КЗП или ОРС.