James Bond 007
Вместо лиценз да убива, Джеймс Бонд получава своя завладяващ аромат от 2012 година насам. Eon productions, които стоят зад всички филми на Джеймс Бонд и Procter & Gamble Co, лансират аромат, който ни връща обратно в 60-те години. Парфюмите 007 са създадени през 2012 година, за да отбележат петдесетата годишнина на Джеймс Бонд, както и за да отпразнуват 23-тия филм от поредицата „Скайфол“.
От символичното лого – където „7“ е пистолет – до самите аромати, колекцията не би могла да се съчетае по-добре с имиджа на Бонд. Той е елегантен, малко мистериозен и много желан.
Дебютът на аромата 007 за мъже е лансиран във връзка с петдесетата годишнина на 007 и е описан от GQ Magazine като „най-опасно-сложният аромат в света“. Както може би очаквате, това определение е следствие от ръчно избрани селекции от традиционни и автентични съставки.
И тогава, нещо съвсем различно – 007 за жени. Същността му се съхранява в многоцветна бутилка, която е извита противоположно на тази за господата и е предназначена да отразява многото "лица" на една дама.