Да намериш „твоя“ аромат, представено в GIF-чета

Да намериш твоя аромат не е лесно. Онзи, който те кара да се чувстваш силна, желана, уверена, неотразима. Онзи, който акцентира върху правилните аспекти от твоята същност. В тази статия ще ви представим различните фази, през които минаваме, докато достигнем ароматното блаженство.

1. Купуваш нов аромат.

Най-накрая го намери! След дълго проучване, мислене и тормоз над продавачките в магазина, най-накрая се спря на твоя нов парфюм. Твоят аромат – този, с който асоцираш цялото си същество (и понякога човека, когото би искала да бъдеш).

2. Нямаш никакво търпение! Отваряш шишенцето още с излизането си от магазина, за да се потопиш в аромата, и го ИЗПУСКАШ!


3. Шегуваме се, спокойно. Не го изпускаш, всичко е наред. Напръскваш се и се чувстваш страхотно.

4. Влюбена си!

Толкова много обичаш новия си парфюм, че дори пръскаш малко и на завивките си. Кара те да се чувстваш толкова добре, толкова желана, чувствена, уверена и силна – знаеш, че това е твоят аромат.

5. Слагаш парфюм на всичко, до което се докоснеш.

Хората започват да те игнорират, но на теб не ти пука. Ти искаш да усещаш този аромат навсякъде и хората могат да си гледат своята собствена работа!

6. Осъзнаваш, че вече си стигнала до половината на шишенцето и започваш да се паникьосваш.

Кога се случи това?! Може би това, че го пръскаш върху буквално всичко и слагаш огромно количество всеки път върху себе си, има нещо общо с това… Хм. Може би е добра идея да започнеш да спестяваш пари за нов… Мне. Продължаваш да го нанасяш все така.

7. Ем… започва малко да ти омръзва.

Нормално е. Все пак вече няколко седмици „накисваш“ всичко около теб в него. Хм.

8. Времето за колебание настъпи.

Минаваш покрай случайна парфюмерия и промоутърката ти подава мостра на нов аромат – той мирише страхотно!

Новата реклама на *сложи произволна марка тук* е толкова готина и парфюмът изглежда обещаващо. Хм, може би трябва да си купиш нов? Все пак има толкова много аромати, които биха подхождали на различни части от теб, твоя живот, различни настроения и моменти.

9. Колебанието се заменя от вината.

Окей, това не мирише тоооолкова добре. И наистина, защо да си купуваш нов, при условие, че твоят си ти харесва толкова много? (Хората са странни.) Това е твоят аромат – този, който акцентира върху правилните аспекти от характера ти, излъчването ти, и най-важното – кара те да се чувстваш уверена, желана и страхотна.

10. Хората започват да те асоцират с този аромат.

Да, и не можеш да бъдеш по-щастлива! Това ухание за теб е синоним на увереност, елегантност, класа и стил. Разбира се, че асоциация ти с нещо подобно би те направила щастлива.

11. Опа! Някоя мацка от офиса/университета/любимото ти място има същия парфюм.

Знаеше, че това може да се случи, но въпреки това първата ти реакция е да започнеш скандал (или бой :D). Е, не се подаваш на това, разбира се. Но си правиш мислена бележка да я мразиш (поне малко). Защото това, естествено, е нормалното нещо, което трябва да направиш.

12. Някой твой близък ти казва, че толкова харесва твоя аромат, че обмисля да си закупи същия.

Извинявай, но кой ти даде разрешение дори да си помислиш нещо такова?!?! Окей, малко драматизираш, но това е ТВОЯТ парфюм… добре, де, не е „твой“ наистина, но все пак е твоя собственост. (Спокойно, това е нормално – всеки си е мислил нещо подобно. Не казваме, че е правилно, все пак, но е нормално.) Повечето хора си мислят, че дадени неща, които всъщност не им принадлежат наистина, са тяхна собственост, включително дори чуждо творчество – музика, литература и изобразително изкуство.

13. Ти и твоят парфюм сте вече в здравословна връзка.

След като преминахте през всички луди фази на една връзка, вече сте готови да навлезете в здравословната и разумната фаза. Вече знаеш, че можеш да използваш и други аромати, които подчертават различни части от твоята същност – можеш да използваш парфюм за твоята „бизнес същност“, друг за романтични срещи, трети за специални случаи. Някой друг също може да използва „твоя“ парфюм. Това не означава, че му „изневеряваш“ или че не го обичаш вече.

14. Парфюмът свършва, а ти буквално бягаш до любимия си магазин, за да си закупиш нов.

Сякаш имаш нужда от още една причина, за да отидеш на шопинг!

Източник: giphy.com

You may also like...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.