Оригиналните парфюми, стикерите на български език, официалните вносители и лицензираните дистрибутори в България.

Миналата седмица имахме много интересен казус. Наш клиент ни се беше оплакал, че „не усеща аромата на парфюма си“. Интересното не беше това, че той е спрял да си усеща парфюма, понеже обонянието на човек привиква към дадена миризма след определен период от време, а именно, че след около месец ползване (това показват данните от системата ни и разговорите по телефон) той установил, че парфюмът му няма стикер на български език. След изразходване на вече половината от парфюма си и липсата на стикер на български език върху кутийката, той беше заключил, че парфюмът не е оригинален. За съжаление нямаше как да проверим дали наистина е имало стикер на български език, особено като повечето стикери с информация на вносител биват поставени на самия целофан и след отваряне на кутийката, стикерът се озовава на боклука заедно с обвивката на парфюма. Също така няма и как да знаем дали клиентът е съхранявал правилно парфюма си и дали това не е допринесло по някакъв начин свойствата му да започнат да изчезват (за това как да съхранявате правилно вашите парфюми, може да прочетете тук).

Именно тази случка ни провокира да напишем следната статия с цел да дадем отговор на много въпроси относно пазара на марковите парфюми в България и Европа, както и за парфюмите, които нашата фирма предлага.

Само официалните вносители в България ли имат право да продават оригинални маркови парфюми?

НЕ! Всяка една фирма, имаща право да осъществява търговия на дребно или едро, има право да предлага оригинални маркови парфюми, без да е необходимо да е официален вносител на дадена марка. Още повече, откакто България стана член на Европейския съюз всяка една фирма има право да търгува свободно с други фирми от държави-членки, спазвайки правилата и законите на съюза. Предвид че повечето маркови парфюми се произвеждат на територията на Европейския съюз, то не трябва да имаш специално разрешение за внос в страната, нито да си официален дистрибутор на някоя марка, за да може да търгуваш с парфюми. Следователно всяка една фирма има правото да продава свободно оригинални маркови парфюми на територията на ЕС. Както можете да си купите парфюм от Великобритания, така и англичаните могат да си закупят свободно парфюм от България, без никакви ограничения.

Само оригиналните парфюми ли имат стикери на български език или холограмен знак?

НЕ! Много малко от оригиналните парфюми в България в действителност имат холограмен стикер или етикет. Повечето вносители облепят своите продукти с хартиени стикери. Както вече споменахме, всяка фирма може да купува парфюми от Европейския съюз и да слага стикери на български език на продуктите си. Изключително лесно е да се имитира вече съществуващ стикер и да се постави на евтина реплика на стойност 3-4 лева и по този начин да се предлага за оригинален. Дори и холограмните стикери подлежат на фалшифициране. Затова не разчитайте, че ако видите стикер на български език с вносител върху парфюм, той обезателно е оригинален. Въпреки това, наличието му, намалява вероятността да се сдобиете с имитация (повече информация за това как можете да се предпазите от нелицензирани търговци на парфюми, можете да намерите тук).

 

Ако парфюмът е дефектен, това значи ли, че е фалшив?

НЕ! В производството на парфюми винаги може да се получат и дефекти, предвид че целият производствен процес е механизиран. Нашият опит показва, че между 0.2% до 0.5% от продуктите могат да имат производствен дефект, най-вече в пулверизатора (пръскалото). Също така при неправилно съхраняване или при транспорт съдържанието на парфюма може да бъде увредено. Процентът е малък, но никаква не е гаранцията, че дефектен парфюм, може да ви се падне на вас, дори и да е оригинален. Това, което трябва да направите, е да върнете закупения продукт на мястото, от където сте го закупили и да пожелаете да ви го заменят с друг.

 

Парфюмите, които Венера Козметикс предлагат, имат ли стикери на български език?

ДА! Почти всички от продуктите, които предлагаме, имат стикери на български език с информация за продукта и вносителя (с изключение на продуктите без опаковка). Фирмата ни има редица европейски партньори и продуктите, които те предлагат, не разполагат със стикери на български език, тъй като не са от България. Следователно, тези фирми не носят отговорност за това да поставят стикери (най-вече на български език) върху стоката, която предлагат. Ако си поръчате продукт от Франция, той със сигурност няма да има стикер на български език, но това не го прави фалшив. Аналогично е, когато изпратим продукт на наши клиенти от по-малките европейски държави, понеже те също няма да имат стикер на родния за тях език.

За тези от вас, които не знаят или не са обръщали внимание, сме публикували снимка на продукти със стикери, които ние предлагаме.

стикери на български

 

Защо цени на Венера Козметикс са много по-ниски от тези на други парфюмерии в България?

Нашата фирма е дистрибутор и търговец на оригинална маркова парфюмерия вече 22 години и снабдява парфюмерии и търговци на маркови парфюми в цяла Южна България. Работим с над 15 официални дистрибутори и търговци на маркови парфюми в България и Европейския съюз, като се стремим винаги да намираме възможно най-добрата цена. Поради големия обем от продавана стока и ниската надценка можем да осигурим много добри цени. Понякога използваната търговска надценка (не печалба, а надценка от закупната цена) е под 10%, което я прави изключително ниска. За сравнение – парфюмериите в големите търговски центрове и молове работят с препоръчителни цени на дребно, които някой път са два или дори три пъти по-високи, отколкото при нас. Все пак не е никак евтино едновременно да поддържаш луксозен магазин на централно място в голям град (говорим от личен опит, понеже сме имали луксозни магазини в центъра на Пловдив), да си покриваш разходите и даже да мислиш за печалба.

 

Каква е гаранцията, че продуктите, които Венера Козметикс предлагат, са оригинални?

НИЕ сме гаранцията! НИЕ сме тези, които ви гарантираме качеството на предлаганите от нас парфюми. НИЕ сме тези, на които трябва да сигнализирате за проблем или дефект, и след това грижата да съобщим за проблема на нашите дистрибутори е наша. Със стикери или без, щом сте закупили парфюм от нас, то вие винаги можете да ни върнете продукта в 14-дневен срок. Но когато след месец се свържете с нас и ни кажете, че парфюмът ви „не мирише“ и вече сте използвали половината от съдържанието му, ние сме с вързани ръце и не можем да направим нищо в такива ситуации.

Ние не произвеждаме парфюми, а само продаваме това, което големите парфюмерийни концерни са създали. И на нас ни се иска водещите марки да използват повече органични съставки в производството на парфюми, вместо по-евтини синтетични заместители, но парфюмерията е бизнес. Бизнес, в който сме вече 22 години и ще продължим да съществуваме заради подкрепата на нашите лоялни клиенти. Докато фирмата съществува, ние ще продължаваме да предлагаме само и единствено 100% оригинални парфюми с гарантирано качество и произход, на възможно най-ниските цени в Европа, които можем да осигурим.

You may also like...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.