Новата реклама на дамския парфюм Kenzo World, режисирана от Спайк Джоунс (предишната му работа включва: „Her“, „Being John Malkovich“ и други), дава нови определения и прекрачва граници.
Видеото е създадено не толкова като реклама, а като музикален клип. В него 21-годишната Маргарет Куоли, известна от „The Leftovers“, присъства на официално събитие и чинно и учтиво изслушва речта, поднесена пред гостите. В един момент тя се извинява и се оттегля извън залата на събитието. Така първо забелязваме впечатляващата зелена рокля на Kenzo, с която е облечена. Тя излиза в изискано фоайе и се възнася в хипнотизиращ, луд танц, първоначално изпълнен с накъсани движения. Тя сякаш полудява и изпълва мястото с хаотични, откачени, екзалтирани движения и действия. Кадри, включващи облизване на статуи, елегантни контрастни движения и такива, сякаш извършени след демонична обсебеност. Нестандартният подход, ритуалният танц и женската страст допринасят за цялостната атмосфера на сила, независимост, лудост и провокативност. Посланието е ясно – новото ухание на Kenzо не е за дами, които обичат да бъдат слагани в рамки или пък се оставят да бъдат опитомени!
Всичко това се случва на фона на парчето “Mutant Brain”на Сам Спийгъл (брат на Спайк Джоунс) и Ape Drums. Тази комбинация от лудост, елегантност, насилие и страст е благодарение на хореографията на Раян Хефингтън – предишната му работа включва танците в клипа на Sia – “Chandelier”.
Видеото имаше вирусен ефект и беше споделено и изгледано от повече от 3 милиона души за по-малко от месец след пускането си!
Очаквайте скоро Kenzo World и в нашия онлайн магазин – https://fragrances.bg.
До тогава може да се насладите на останалите невероятни парфюми на японския моден бранд Kenzo:
Kenzo L’Eau Par Kenzo EDT за жени