Най-известните луксозни маркови арабски парфюми
Арабските парфюми са екзотични, загадъчни, привлекателни и често пъти не можем да им устоим. Чудите ли се кои са най-популярните и предпочитани арабски парфюми? Открийте ги тук.
Екзотичните арабски аромати винаги са били едни от най–обаятелните и съблазнителните. В тях може да бъде усетена енергията на скъпи бижута, страст, съблазън и класа. Това, което ги прави толкова неустоими, е фактът, че пресъздават божественото усещане и излъчване, които всеки човек мечтае да притежава. В тях е вплетена богатата арабска култура, която пробужда интереса и любопитството у много хора по целия свят. Основата на този тип парфюми са ароматните нотки от ориенталските и дървесните групи. И днес ще ви споделим именно тези екзотични ухания. Запознайте се с неустоимите луксозни аромати, които са подчинени на тайнствената екзотика и топлината на пустинните пясъци.
1. Montale
Луксозната марка е основана от парфюмериста Пиер Монтале, който дълги години създава парфюми за кралското семейство в Саудитска Арабия. Той участва в сътворяването на всеки един парфюм от неговата марка и проявява невероятни умения, превръщайки ароматите в истинска парфюмна магия. Главните ароматни нотки, които използва са: агарово дърво, кехлибар, кедър и мускус. Най-популярните арабски парфюми на марката са: Black Musk, Aoud Musk и Attar. Повечето благодухания, които марката произвежда, са унисекс аромати и са подходящи както за мъже, така и за жени.
2. Acqua Di Parma
Италиянската нишова марка е основана през далечната 1916 г. Тя е истински холивудски фаворит и е любим бранд на много актьори, сред които Ева Търнър, Кари Грант и Одри Хепбърн. Компанията е преминала през много възходи и падения, но това не успява да я свали от челните позиции на пазара. Най–известните арабски аромати, които са лансирани под името на марката, са: Colonia Club, Colonia Intensa и Colonia Assoluta.
3. Tom Ford
Компанията е основана през 2005 г. от модния дизайнер Том Форд. Той бил принуден от баща си да изучава архитектура, но влечнието му към модата надделяло и младият Форд започва стаж в модната къща на Chloé. Именно там, интересът му в сферата на модата и парфюмерията се засилива още повече и днес той е един от най–успешните парфюмеристи. Популярните арабски аромати на компанията са: Noir Extreme, Noir Pour Femme, White Patchouli, Private Neroli Portofino и Private Blend Oud Wood.
4. Lancome
Марка е основана през 1935 г. от французина Арманд Петитжан. Музата, която го насочва да избере това име за компанията, е стар френски замък, който Арманд много харесва. Около замъка растяли красиви розови храсти, които му дали идеята за запазения символ на Lancome. За създаването на всеки един от парфюмите, в компанията се използват висококачествени продукти и това няма как да не се забележи. Парфюми с арабски нотки и най–голяма популярност, лансирани под името на бранда, са: Hypnose Homme, Miracle, La Nuit Tresor Caresse и Magie Noire.
5. Paco Rabanne
Несъмнено една от най-звестните модни къщи в целия свят, а именно Paco Rabanne, е основана през 1966 г. от испанеца Пако Рабан. Също като Том Форд, Пако Рабан първоначално изучава архитектура. Неговата страст към модата била отключена, когато започнал да изработва бижута за различни компании. В последствие хобито му се превърнало в работа и днес компанията му е една от най–успешните в модната индустрия. Най–популярните арабски парфюми на марката са: Olympea Intense, 1 Million Cologne, Lady Million Prive и Pour Elle.
6. Trussardi
Марката е създадена преди повече от 100 години, през далечната 1911 г. През 1970 г. компанята е неследена от Никола Трусарди, който е внук на основателя. Той започва бързо да развива оставеното му наследство и извежда марката до световните върхове. Благодарение на него, Trussardi започва производството на нови продукти и придобива огромна популярност. Най–известните арабски аромати, които марката е произвела са: A Way For Her, A Way For Him, My Land и Blue Land.
А вие харесвате ли екзотичните арабско аромати? Ще се радваме да ни споделите кои са предпочитаните ухания и марки от вас в коментар под статията.