Съвременен блог за маркова парфюмерия

Историята зад бранда: Jimmy Choo

jimmy choo парфюми намаления

Днес, Jimmy Choo е водеща марка луксозни аксесоари и парфюми, като обувките са основен продукт на бранда. Креативният човек зад една от най-големите модни марки в индустрията е азиатският моден дизайнер Джими Чу. Този човек е известен с невероятната си мисъл по отношение на модата, неговият талант може да бъде забелязан във всичките му шедьоври – секси кройка, стилен дизайн и несравнима италианска изработка. Всичките му творения излъчват чувство на блясък, смесен с игривост и сексапил.

Кой стои зад бранда Jimmy Choo?

Модният дизайнер и майстор-обущар Джими Чу е човекът, който стои зад бранда. Той е роден в Пенанг, Малайзия. Тъй като баща му също е обущар, той започнал да се занимава с обувки много от рано и успял да направи първата си обувка на 11-годишна възраст. Смел да мечтае, напуснал родната си страна и тръгнал към Англия, където учи и завършва с отличие Техническия колеж Cordwainers.

Освен майсторските умения, които придобил от баща си, благодарение на своето образование той развил и умения за проектиране. Така Джими Чу открива първия си магазин през 1986 г. в стара сграда на болница. В този магазин Джими ръчно изработвал всички обувки и произвежда само по 20 чифта седмично.

Неговото име започва да се забелязва от останалите в индустрията, когато обувките му са представени в престижния Vogue Magazine. Скоро след това много знаменитости започнали все по-често да купуват обувките му. Най-известната знаменитост, която се влюбва в неговите творения, е покойната принцеса Даяна, която носи обувките му, където и да отиде.

Но най-важната част от кариерата му се оказва неговото партньорство с бившия редактор на Vogue – Тамара Мелън. С нейна помощ той създава колекция обувки.  Тогава вече става ясно, че от тук нататък той няма как да се справи сам, затова възлагат поръчката на различни италиански производствени фабрики. Така през 90-те години, те двамата откриват първия си магазин в Лондон, а по-късно отварят бутици в Ню Йорк и Лос Анджелис.

Международната марка Jimmy Choo

През 20-ти век марката Jimmy Choo се превръща в глобална и международна марка. В днешно време за тях е чувал почти всеки. Освен обувки, те вече предлагат и различни колекции от стилни и изтънчени чанти и аксесоари. Джими Чу и неговата партньорка Тамара Мелън имат различни цели и насоки за компанията. През 2001 г. Джими продава своя 50% дял в компанията и решава да се концентрира върху създаването на скъпи ръчно изработени обувки под линията Jimmy Choo Couture.

Jimmy Choo може да е световноизвестен моден бранд днес, но дизайнерът определено не е започнал по този начин. Точно както много от нас, известният азиатски художник също имал своите мечти, а също така се борил да постигне целите си. Всъщност, той е срещал много препятствия по пътя си, но заради страстта си към модата, любовта към занаята и безкрайната си мотивация да постигне мечтите си, той успява да направи своя моден лейбъл една от най-големите и най-желаните марки в модна индустрия.

Джими Чу не е просто дизайнер, но и учител. Като благочестив будист, той отдава голямо значение на образованието и споделя своите търговски тайни на избрана група ученици. Той също така е лектор на чуждестранни студенти към Британския съвет, с което печели орден от Британската империя за приноса му по отношение на образованието.

Дизайнерът създава и 27 парфюма. Jimmy Choo е нова марка аромат. Първият парфюм от този бранд е бил създаден през 2011 г., а най-новото попълнение е от 2019 г. Ароматите на Jimmy Choo са направени в сътрудничество с едни от най-известните парфюмеристи – Оливие Полге, Вероник Ниберг, Домитил Бертиер, Натали Лорсън, Хонорин Блан, Луис Търнър, Жулиет Карагузоглу, Кристоф Рейно, Кристин Нагел, Ан Флипо, Алинор Масене, Николас Болие и Мишел Алмаирак. Това начинание също се оказва изключително успешно за него.

Историята на Джими Чу е нагледен пример за всеки, който преследва мечтите си, как те се сбъдват, тогава когато вложим достатъчно талант и усилия. Освен това е добър повод да се запитаме какво правим, за да постигнем целите си? Ако искаме да бъдем толкова успешни е нужно да бъдем последователни в усилията, които влагаме и да не губим вътрешната си мотивация.

Exit mobile version